Платники єдиного внеску у вересні звітують до Пенсійного фонду
Функції по адмініструванню єдиного соціального внеску на загальнообов’язкове
державне соціальне страхування у вересні
залишаються за Пенсійним фондом України.
Відповідно до положень
пункту 3 Прикінцевих положень Закону України „Про внесення змін до деяких
законодавчих актів України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи”
від 4 липня 2013 №406 сьогодні опрацьовується
питання про продовження розпочатих органами Пенсійного фонду України
процедур адміністрування щодо прийняття та оброблення звіту щодо сум
нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне
страхування та обліку сплати страхових коштів в картках особових рахунків
платників до 30 вересня 2013 року.
Отже, у вересні поточного
року звіти про суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне
соціальне страхування потрібно надсилати
до Пенсійного фонду.
Звертаємо увагу платників єдиного внеску, що
строки подання звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску - не пізніше 20
вересня.
Міндоходівці розпочали заходи під гаслом «Ні - тіньовим зарплатам»
В
інтерв’ю засобам масової інформації начальник Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів у
Сумській області Олена Горовенко зазначила, що усвідомлюючи необхідність
упровадження інноваційних підходів до вирішення проблем легалізації трудових
відносин з 5 вересня розпочато спільні заходи разом з Шосткинським
міськрайцентром занятості під гаслом «Ні - тіньовим зарплатам». Який триватиме
до 30 вересня и кожен бажаючий отримає
інформацію.
У
рамках проведення заходу розроблено спільний графік чергування фахівців Центру
обслуговування платників податків для
надання кваліфікованої допомоги з питань роз’яснення чинного законодавства.
Зокрема, вони інформуватимуть щодо недопущення виплати заробітної плати «в
конвертах», надаватимуть роз’яснення найманим працівникам та роботодавцям щодо
переваг у разі легалізації трудових правовідносин. Отримати консультацію з
даного питання в ЦООП Шосткинській ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області
можливо з понеділка по п’ятницю з 9-00 до 20.00, суботу з 9-00 до 16-00.
Також,
у вересні місяці фахівці Міндоходів Шостки разом з представниками центру
зайнятості міста проведуть різнопланові заходи щодо важливості легалізації
трудових відносин з роботодавцями, найманими працівниками, зайнятим та
незайнятим населенням регіону: круглі столи, семінари, гарячі лінії та інше.
Наприкінці,
зустрічі Олена Сергіївна, звернулася через засоби масової інформації до
роботодавців: «не залишайте людей без соціальних гарантій потурбуйтеся про
їх майбутнє вже сьогодні».
Кількість
грошей, які можна перевозити через кордон – обмежена
Фізична особа
незалежно від віку має право ввозити в Україну та вивозити за межі
України готівки в
еквіваленті не більше 10 тис. євро. Якщо грошові кошти перевищують
вказану суму, їх потрібно письмово задекларувати митному органу в повному обсязі.
Також фахівцями митниці перевіряється підтвердження зняття готівки
з рахунків у
банках чи інших фінансових
установах. Ці супровідні документи
оформляються лише на різницю від максимально дозволеної суми на 30 календарних днів, починаючи з дня видачі.
Для фізичних осіб-нерезидентів дозволяється
вивезення готівки понад 10 тис. євро,
якщо ці кошти не
перевищують письмово задекларованої ввезеної в Україну суми. В свою чергу юридичні особи декларують
грошові кошти незалежно від суми на підставі
відповідних касових документів. Щоправда, повноважний представник юридичної
особи декларує готівку за її дорученням
окремо від власних коштів. Таким чином він користується двома
примірниками митної декларації.
Отримай відповідь на інформаційний
запит від Міндоходів
Кожен громадянин має право на
інформаційний запит до органів Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області. За 8 місяців поточного року вже надійшло два
запита про отримання публічної інформації від двох громадянин, яким було вчасно
надано відповіді у строки, згідно діючого законодавства.
Чимало запитів, які надходять до
органів Міндоходів, за своїм змістом до таких не відносяться. Взагалі під
„запитом про отримання публічної інформації” розуміється прохання особи до
розпорядника надати публічну інформацію, яка знаходиться у його володінні,
тобто набута та створена у результаті діяльності. Запитувач може звернутися із
запитом незалежно від того, стосується інформація його особисто чи ні, без
пояснення причини. Це може бути як індивідуальне, так і колективне звернення,
яке подається в усній, письмовій формі. Запит
має обов’язково містити такі
реквізити: ім’я запитувача, поштову адресу, номер телефону, загальний опис
інформації або назву чи зміст документа, підпис і дату за умови подання запиту
в письмовій формі.
Строк розгляду запиту становить 5
робочих днів з дня його отримання, але термін може бути продовжений до 20
робочих днів, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації.
За отриманням громадянами консультації з даного питання звертатись за
адресою: м. Шостка, вул. Комуністична, 2. телефон 2-25-81.
Скористайся конституційним правом
Кожен громадянин має право на
звернення до Шосткинської ОДПІГУ Міндоходів у Сумській області. Вони можуть
бути як письмовими, так і усними, викладеними під час особистого прийому.
За 8 місяців звернулося з
письмовими зверненнями 27 громадян в порівняні з минулим роком їх більше
на 22 %. Серед актуальних питань, з
якими найчастіше звертаються запитувачі, залишаються контрольно-перевірочна
робота, інформування про ухилення від сплати податків та податок на доходи
фізичних осіб. Із загальної кількості звернень три визнано анонімними, з яких
неможливо встановити авторство та не підписані заявником. Такі заяви у
відповідності до ст. 8 Закону України „Про звернення громадян” розгляду не
підлягають.
За звітний період посадовими
особами проведено 8 особистих прийомів, під час яких громадяни зверталися з
усними зверненнями.
Графік особистого прийому
громадян
посадовими особами Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області
П.І.Б., посада
|
Дні прийому
|
Години прийому
|
Горовенко Олена Сергіївна
начальник Шосткинської
ОДПІ ГУ Міндоходів у Сумській області
|
кожна друга середа місяця
|
14:00 -18:00
|
Любарець Сергій Іванович перший заступник начальника
|
щосереди
|
14:00 – 18:00
|
Єрмакова Марина Олександрівна
заступник начальника
|
щовівторка
|
09:00 –
13:00
|
Шаповалова
Антоніна Володимирівна
заступник начальника -
начальник Ямпільського відділення
|
щовівторка
|
11:00 –12:00
та
14:00 – 18:00
|
Новик Галина
Василівна заступник начальника - начальник
Середино - Будського відділення
|
щосереди
|
10:00 –13:00
|
Зівако Сергій Григорович завідувач юридичного сектору
|
щовівторка
|
09:00 –
13:00
|
Кужельна Наргуль Рахманівна
Начальникуправління
оподаткування та контролю об”єктів і операцій
|
щопонеділка
|
14:00 – 18:00
|
Боніна Світлана Володимирівна
начальник управління
доходів і зборів з фізичних осіб
|
щосереди
|
09:00 – 13:00
|
Нагадуємо:Попередній запис на
особистий прийом здійснюється за п”ять робочих днів до календарної дати прийому
за телефоном 2-25-81 або особисто за юридичною адресою Шосткинської ОДПІ ГУ
Міндоходів у Сумській області (м. Шостка, вул.. Комуністична, буд. 2, каб.
215).
Вже другий рік в країні діє антикорупційний сервіс
Шосткинська ОДПІ ГУ Міндоходів у
Сумській області повідомляє, що діє антикорупційний сервіс „Пульс”, який
дозволить громадянам остаточно подолати корупцію, ліквідувати перешкоди та
складнощі у спілкуванні відвідувачів з посадовими особами. Це гаряча цілодобова лінія, що працює за принципом call
back та представляє собою зворотній зв”язок від приймання звернень до
повідомлень про результати перевірок та вжитих заходів. У робочий час
інформацію приймають працівники Міністерства доходів і зборів України, у
неробочий час – інтерактивний автовідповідач. Гаряча лінія є доступною не
тільки для всіх платників податків за телефоном: (044) 284-00-07.
Обслуговування платників у покращених умовах
В роботі Центру обслуговування
платників податків задіяно понад 40 працівників Шосткинської ОДПІ ГУ Міндоходів
у Сумській області, якими приймається уся кореспонденція, що надходить до
інспекції, надаються консультації платникам податків, програми підготовки
податкової звітності, консультації по роботі з такими програмами та можливості
відправки електронної звітності через мережу Інтернет, видаються довідки та
дозвільні документи. За 8 місяців поточного року платники податків отримали
послуги у кількості: довідки та дозвільні документи – 4529; усних консультацій
– 1628; письмових консультацій – 11.
На постійній основі
проводиться дослідження громадської думки шляхом заповнення анкет
відвідувачами, які мають можливість висловити свою думку стосовно ефективності
роботи Центру. Є надія, що такі дослідження допоможуть знайти „ключі” у
вирішенні проблемних питань та встановленні партнерських відносин з платниками
податків.
З вересня місяця 2013
року чергуюють в приміщенні Центрі обслуговування платників податків і
працівники митного поста „Шостка” Сумської митниці Міндоходів. Консультації з
питань митного законодавства надаються за графіком: вівторок, середа, четверг з
11:00 до 15:00 години. У громадян з’явилася можливість отримати податкові та
митні послуги в одному місці
Міндоходівці видали платникам 165 ліцензій
З початку року Шосткинською ОДПІ
ГУ Міндоходів в Сумській області, яка обслуговує Ямпільський,
Середино-Будський, Шосткинськкий район вже видано платникам податків 165
ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними та тютюновими виробами,
зокрема 86 ліцензій на алкоголь та 79 на тютюн. Завдяки цьому бюджет поповнився
майже на 1,1 млн.грн. Про це повідомив завідувач сектору контролю за обігом та
оподаткуванням підакцизних товарів Олег Лисиця.
Нагадаємо, що з 1 вересня
поточного року виробники та продавці користуються акцизними марками нового зразка.
Дана новація забезпечить більш дієву систему боротьби з фальсифікатом і
підробками підакцизної продукції та захисту населення від споживання неякісної
продукції.
Інформаційно-комунікаційний
сектор Шосткинської ОДПІ ГУ
Міндоходів у Сумській області
|